Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

NOTÍCIES AL WEB DEL DEPARTAMENT

Qualificacions provisionals de les proves per a l’obtenció dels títols de tècnic/a i de tècnic/a superior de cicles de formació … Llegiu-ne més

Professorat interí/substitut: Actualització i de consulta de dades (fins avui 1 de març)

El termini va del 22 de febrer a l’1 de març de 2010, ambdós inclosos.(+)