Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Es constitueix la Comissió del sistema de formació i qualificació professional

La comissió estarà integrada, al marge dels departaments d’Educació i Treball, per organitzacions sindicals i empresarials (+)

Premsa 1 de març

‘Teens’, los consumidores del futuro: Dime cómo consumes y te diré quién eres. Así son los adolescentes hoy y así … Llegiu-ne més