Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Actualitat

Convocatòria de proves d’accés a formació professional, ensenyaments esportius i d’arts plàstiques i disseny Termini d’inscripció: del 8 al 22 … Llegiu-ne més

T.E. març 2010. Panorama sindical davant la crisi

Revista T.E. març 2010 en PDF (+)