Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Pública(21)

Correcció d’errades a la resolució on es publiquen les llistes de persones seleccionades en el concurs oposició d’estabilització 22-23

Publicada al DOGC la correcció d’errades a la Resolució EDU/4207/2023, de 13 de desembre, per la qual es fan públiques … Llegiu-ne més
Cartell Acord Sexennis(20)

Acord del 25 de gener: fem possible la reversió de les retallades i l’equiparació del professorat d’FP

Després de les històriques jornades de vaga del 2022 i de continuar la pressió dins i fora de les meses … Llegiu-ne més
Postals Pública(16)

El control horari amb dades biomètriques als centres s’ha acabat!

NOVETATS DADES BIOMÈTRIQUES CCOO sempre ens hem mostrat en contra de l’ús de l’empremta digital en el control horari dels … Llegiu-ne més
Postals Generals

CURSOS EN LÍNIA RECONEGUTS COM A FORMACIÓ PERMANENT DEL PROFESSORAT PEL MINISTERI

Els cursos estan dirigits al professorat i personal especialitzat dels centres que imparteixen els ensenyaments regulats en la Llei orgànica … Llegiu-ne més