Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Generals(41)

Aquest mes de març, nou increment retributiu a la Generalitat

Tal com vam informar fa uns dies, les retribucions de les treballadores i treballadors de les administracions públiques s’hauran incrementat … Llegiu-ne més
Postals Generals

Materialitzem amb el Govern de l’Estat la pujada salarial addicional del 0,5% del PIB

Materialitzem amb el Govern de l’Estat la pujada salarial del 0,5% del PIB en compliment de l’Acord Marc per a … Llegiu-ne més
Postals Pública (2)

Aturem els abusos al programa Sensei

CCOO hem detectat abusos horaris en el personal docent novell que participa en el programa Sensei, ja que en alguns … Llegiu-ne més
Cartell Cartel A1 General.pdf (publicació D'instagram)(3)

Grup A1 i pujada de nivell per a tots els cossos docents. Recollida de signatures

CCOO està exigint la negociació d’una Llei del professorat, un veritable Estatut Docent que millori i homologui les nostres condicions. … Llegiu-ne més
05 Cartell Acord Sexennis23 1024x1024[1] Modified

Resum de l’Acord 25G

Amb l’acord del 25 de gener de 2024 hem aCCOOnseguit: 1. Sexennis Exemple: 6 anys de servei el 24 de … Llegiu-ne més
Postals Pública

Perquè es vol tancar l’Institut Picasso? S’ha escoltat a la comunitat educativa?

Perquè es vol tancar l’Institut Picasso ? S’ha escoltat a la comunitat educativa (claustre, alumnat i famílies…) ? Fa una … Llegiu-ne més