Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Inscripció borsa de treball docent

Ja s’ha activat l’aplicatiu pel qual es poden veure els cossos i especialitats convocats per cada àrea territorial. Recordem que … Llegiu-ne més
Postals Pública(11)

MUFACE: canvi d’entitat sanitària gener 2024