Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Pública (6)

Inici de curs 24-25, novetats a la borsa docent i la impugnació feta per CCOO del concurs de trasllats al País Valencià

A la mesa sectorial d’ahir dijous 22 de febrer de 2024 i sense previ avís, la Consellera d’Educació va anunciar … Llegiu-ne més
Acord Salarial Instagram(3)