Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Pública (9)

La proposta de pressupostos per Educació 2024 del Govern no arriba al 6% del PIB demanat per CCOO

A la mesa del 5 de març de 2024, la Conselleria d’Educació ha presentat la seva proposta de pressupost 2024 … Llegiu-ne més
Postals Pública (6)