Concentració contra la persecució sindical a IQAP Masterbatch Group

CCOO d’Indústria ha convocat una concentració el dimarts 4 de juny per denunciar la persecució sindical que estan patint els delegats de CCOO per part de la direcció d’IQAP Masterbatch Group. Aquesta acció de protesta es farà de 13 h a 15 h, davant les portes de l’empresa (carretera de Vic, km 5, les Masies de Roda) per exigir a la direcció d’IQAP que rectifiqui i cessi en la seva actitud antisindical.

L’empresa ha imposat una sanció de 60 dies de feina i sou a un dels delegats de CCOO mitjançant un expedient contradictori, una sanció que el sindicat considera que és excessiva i que suposa un atac al dret de representació sindical. Per aquesta raó, CCOO ha interposat una demanda judicial contra l’empresa per recórrer la sanció.

L’empresa també està pressionant un altre delegat de CCOO que es troba en situació de baixa mèdica perquè es reincorpori, malgrat que encara està convalescent. En cas que segueixi insistint en aquesta qüestió, CCOO no descarta denunciar la situació davant la Inspecció de Treball.