Òrgans de direcció

Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central

Comissió executiva

La Comissió Executiva és l’òrgan de direcció i de gestió, escollida al 3r Congrés de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central.

Iván Ramos Verdegay

Secretari general

Biografia personal

Nascut a Terrassa l’any 1976, té el grau de Relacions Laborals des de l’any 2024. La primera elecció com a delegat va ser l’any 2006 a Sony. Va ser secretari general de la Secció Sindical de Ficosa Electronics del 2014 al 2022 i és delegat LOLS des del 2023. Va iniciar la seva tasca com a assessor laboral el 2008-2009 i va ser responsable de Joves del Metall al Vallès Occidental el 2009. L’any 2013 va ser escollit responsable de Formació de la unió comarcal i secretari d’Organització de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central el 2017. Des de l’any 2021 és el secretari general d’aquesta unió intercomarcal.

Paqui Algarra 2024
Paqui Algarra Cirera

Comunicació, Imatge i Portaveu

Biografia personal

Neix a Terrassa l’any 1970. Té estudis mitjans de disseny d’interiors. El 1990 va ser elegida delegada del Grup Supeco Maxor, SL. A partir del 1999 va ocupar el càrrec de secretària d’Organització, Finances i Formació al Sindicat Comarcal de la FECOHT del Vallès Occidental. Més tard va passar a ser la secretària de Finances de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central. Actualment n’és la responsable de Comunicació.

Vero Fernandez 2024
Verónica Fernández Garcia

Àrea Interna, Organització i Recursos i Acció Jove

Biografia personal

Nascuda a Sabadell l’any 1985, és diplomada en Educació Social per la Universitat Autònoma de Barcelona (2016). Va començar com a impulsora de la garantia juvenil amb Acció Jove el 2016 i es va incorporar a l’equip de la unió intercomarcal el 2018 com a responsable de Joves i LGTBI, i com a membre de la Comissió Executiva el 2019. El 2021 assumeix la Secretaria d’Àrea Interna, com a responsable d’Organització, Recursos i Finances.

Martin Delgado 2024
Martín Delgado Nova

TLC, Assessorament i Serveis Jurídics

Biografia personal

Nascut a Rubió l’any 1985, té un grau en Dret (2018) per la Universitat Oberta de Catalunya. Va ser el president del Comitè d’Empresa i delegat de prevenció a INTERSPORT, durant els períodes 2017-2021 i 2021-2022. Del 2019 al 2021 va col·laborar amb la Federació de Serveis en l’àmbit de la plataforma i la negociació del Conveni col·lectiu d’oficines i despatxos de Catalunya. El març del 2022 s’incorpora com a assessor mancomunat a la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central i el 2023 passa a formar part de la Comissió Executiva d’aquesta mateixa unió, dins la qual és responsable de Tribunal Laboral de Catalunya, Assessorament i Gabinet Jurídic i membre del Comitè i del Consell intercomarcals.

Tània Pèrez Díaz

Acció Territorial

Biografia personal

Nascuda a Montmeló l’any 1982, va cursar batxillerat l’any 2000 a l’IES Montmeló. També té estudis en Relacions Laborals. Va assumir la coordinació nacional d’Acció Jove entre els anys 2008 i 2012. Entre el 2013 i el 2017 va ser la secretària Confederal de Joventut. Des de l’any 2019 és assessora i responsable d’Assessorament de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central. Actualment, des de l’any 2021, és responsable d’Acció Territorial a la mateixa unió intercomarcal.

Isabel Zapata 2024
Isabel M. Zapata Álvarez

Polítiques Igualtat, Dones i Salut Laboral

Biografia personal

Va néixer a Barcelona l’any 1969. Va cursar DUI el 1990 a l’Escola Bonanova. Va ser elegida delegada l’any 2003 a l’empresa Catalana de Diagnóstico y Cirugía i, més tard, va esdevenir delegada LOLS i secretària general de la secció sindical. Va assumir la responsabilitat de Salut Laboral a la Comissió Executiva de la Federació de Sanitat l’any 2011. Més tard, l’any 2018, va entrar a formar part de la Comissió Executiva de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central i del Comitè Intercomarcal.

Vanessa Sánchez Rodríguez

Afiliació, Formació Sindical i Eleccions Sindicals

Biografia personal

Nascuda a Barcelona l’any 1980, va cursar estudis d’EGB a l’Escola Sant Ot Institut Ausiàs March. Va ser responsable de Formació de la FECOHT del Vallès Occidental i responsable de Formació de la Federació de Serveis del Vallès Occidental. Actualment és responsable d’Afiliació i Formació a la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central. Des de l’any 2008, és delegada de personal a Mercadona.

Rafa Serrano 2024
Rafael Serrano Pérez

Desenvolupament territorial del Bages-Berguedà

Biografia personal

Nascut a Sant Vicenç de Castellet l’any 1967, va cursar formació professional de segon grau. Ha treballat a Marelli España, on, el 1998, va ser elegit delegat. Més tard va ser el secretari de la Secció Sindical de Marelli. Des del 2021 és responsable del Sindicat d’Indústria de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central.

Francisco J. Romero Morales

Referent del Moianès

Biografia personal

Va néixer a Écija el 1964. Un cop acabada l’EGB va començar a treballar i va ser elegit delegat a HISPANO TEX, funció que va desenvolupar des de l’any 2000 fins al 2022. Va ser membre de la Comissió Executiva de FITEQA i, més tard, de la Federació d’Indústria, i és també la persona referent del Moianès a la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central.

Comitè Intecomarcal

El Comitè Intercomarcal és l’òrgan de direcció i de coordinació confederal de la Unió Intercomarcal. Està composat per la Comissió Executiva, els secretaris i secretàries generals dels sindicats intercomarcals i el factor de correcció de gènere.

• ALGARRA CIRERA, FRANCISCA
  • CABALLERO FRESNEDA, FCO. JOSE
  • DELGADO MESA, JUAN CARLOS
  • DELGADO NOVA, MARTIN
  • DOMINGUEZ GARCIA, NEREIDA
  • FERNANDEZ GARCIA, VERONICA
  • GISPERT MUÑOZ, TERESA
  • LOPEZ PI, JOAN
  • MANZANARES GUADALAJARA, CARLES
  • MUÑIZ ARRABAL, ESTHER
  • PEREZ DIAZ, TANIA
  • PINTIADO DALMAU, SILVIA
  • PRIEGO RODRIGUEZ, CRISTINA
  • QUILEZ PUIG, ENRIC
  • RAMOS VERDEGAY, IVAN
  • ROMERO MORALES, FRANCISCO J.
  • SANCHEZ RODRIGUEZ, VANESSA
  • SERRANO PEREZ, RAFAEL
  • SETO MARSO, JORDI
  • TOVAR CABALLERO, Mª DOLORES
  • ZAPATA ALVAREZ, ISABEL M.

Consell Intercomarcal

El Consell Intercomarcal és el màxim òrgan de direcció. Està composat pel Comitè Intercomarcal, per la Delegació de la direcció intercomarcal escollida al 3r congrés de la Unió Intercomarcal i per la representació dels sindicats intercomarcals, escollits a cada congrés del sindicat intercomarcal en funció de la seva afiliació, i assegurant que almenys tots tinguin dues persones en aquest òrgan i per aquesta via.

• ALGARRA CIRERA, FRANCISCA
  • MORCILLO MARQUEZ, MONICA
  • MURILLO DOMINGUEZ, DAVID
  • MUÑIZ ARRABAL, ESTHER
  • NAVAJAS ADAN, JOSE FCO.
  • PACHECO RIOS, PEDRO JAVIER
  • PAREJA MONTAÑES, FRANCISCO
  • PAVON LUENGO, CARLOS
  • PAZO BEGINES, JERONIMO LUI
  • PEREZ DIAZ, TANIA
  • PINTIADO DALMAU, SILVIA
  • PRIEGO RODRIGUEZ, CRISTINA
  • QUILEZ PUIG, ENRIC
  • RAMOS VERDEGAY, IVAN
  • ROCA DAUMAL, JOAQUIN
  • ROMERO MORALES, FRANCISCO J.
  • RUIZ DE VALDIVIA PRAT, DAVID
  • SANCHEZ RODRIGUEZ, VANESSA
  • SANTIAGO SANCHEZ, JACINTO
  • SERRANO PEREZ, RAFAEL
  • SETO MARSO, JORDI
  • SUBIRA VILALTA, MARTA
  • TAUSTE HERREROS, JOSE
  • TORRES MARTOS, MONTSERRAT
  • TORRES MORALES, MIREIA
  • TOVAR CABALLERO, Mª DOLORES
  • VALLE MEDINA, SARAY
  • VAZQUEZ MARTINEZ, ANGEL
  • VELASCO ARENAS, MARIA DOLORE
  • VILLAR ZAMORA, JENIFER
  • ZAPATA ALVAREZ, ISABEL M.