Assemblees de delegats i delegades a Sabadell i Manresa

La lluita sindical dels darrers anys ha obert una agenda social on la recuperació de drets està millorant la vida de la gent.

En la concertació social s’ha donat solució a les reivindicacions sindicals de molts anys, on s’ha pogut reconstruir part dels drets socials i laborals retallats a la crisi financera, com els Acords dels Erto’s durant la pandèmia, increments de SMI, reforma laboral, la defensa dels serveis públics, emancipació juvenil, etc.

Amb el recent acord de pensions es consolida una aposta ferma per la reconstrucció de l’estat de benestar social garantint les rendes presents i futures de les treballadores i treballadors. Un acord que reforça la solidaritat entre generacions i entre rendes.

Per tal de poder donar a conèixer amb més profunditat les nostres conquestes i reivindicacions, CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central convoca assemblees de delegats i delegades a Sabadell i a Manresa.

Enllaç convocatòria i enllaç Cartell