Adeu a Jordi Navarro Ramon

Ens ha deixat, a l’edat de 86 anys, Jordi Navarro Ramon, un gran amic, company i extraordinària persona. La seva presència sempre ens va acompanyar de manera senzilla, però constant, tal com ell sempre va ser.

Jordi Navarro Ramon, nascut a Barcelona, va viure a Rubí gran part de la seva vida, on va dedicar el seu temps a lluitar com a sindicalista incansable, treballant a l’empresa BJC del sector del metall.

Posteriorment, en Jordi va ser secretari general i membre de l’Executiva del sindicat comarcal de la FECOHT, membre del Consell de la Unió del Vallès Occidental, i fins aleshores membre de l’Executiva de Jubilats i Pensionistes al Vallès Occidental i la Catalunya Central, sempre lluitant contra les injustícies laborals i socials i col·laborant amb el sindicat fins als últims dies de la seva vida.

El seu pas per CCOO ha deixat una empremta profunda, especialment per als companys de l’activitat del comerç, ja que va ser un gran referent, però la seva presència era visible en qualsevol àmbit.

Recordarem els teus consells, les teves abraçades i tots els ensenyaments que ens vas deixar, agraint el temps que vam estar junts i per tot allò que ens vas donar sense esperar res a canvi.

Des del sindicat volem expressar el nostre condol a la seva família i amics.

Que la terra et sigui lleu, estimat company.