Memòria de la Unió Intercomarcal de CCOO Tarragona, 2023

Enguany, per primera vegada, CCOO de Tarragona ha elaborat una memòria d’activitat a través de la qual es pot conèixer l’activitat sindical que han dut a terme les dones i els homes del sindicat durant l’any.

La Memòria del 2023 conté diversos apartats amb dades d’afiliació, de nombre de delegats i delegades, de finançament; explica com s’organitza el sindicat a Tarragona i Terres de l’Ebre, i hi ha també un resum d’allò que s’ha fet durant l’any: activitat d’assessorament i del Gabinet Jurídic, els actes i jornades, la representació institucional, la comunicació i la formació.

Podeu consultar la memòria sencera a l’apartat de Transparència de la web de CCOO de Tarragona (www.ccoo.cat/tarragona/transparència).

Esperem que la trobeu ben interessant!