Jaume Selva, del Tarragonès i Ramona Criado, de les Terres de Lleida, ambdós de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, han estat guardonats amb la Medalla al treball President Macià.

Les nostres felicitacions !!!

Imatge Amb Ramona I El Company Selva I Secretari General 1 1

Els nostres companys Jaume Selva, del Tarragonès (segon per la dreta), i Ramona Criado (tercera per l’esquerra), de les terres de Lleida, ambdós de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, han estat guardonats amb la Medalla al treball President Macià, mitjançant el Decret 70/2024, de 2 d’abril, de concessió dels guardons Medalla al treball President Macià i Placa al treball President Macià 2023.

Ramona Criado, afiliada a CCOO des d’abans de la legalització del sindicat, laboralment sempre ha estat associada a la fàbrica de cervesa San Miguel. Va ocupar diferents responsabilitats tant a la Federació Agroalimentària de CCOO com a la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida, en especial, amb les responsabilitats de les àrees d’Ocupació i de Formació Sindical. Ha format i forma part de secretariats, executives i consells de CCOO de les Terres de Lleida i, actualment, col·labora amb la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida.

Jaume Selva va ser secretari general de la Secció Sindical de Ferroviaris de CCOO de l’àmbit de la Intercomarcal de Tarragona. També va ser secretari general de la Federació de Comunicació i Transport de CCOO de Tarragona. Ara col·labora amb la Federació de Pensionistes i Jubilats, i fa els reportatges fotogràfics.

Felicitem el company i la companya, i els expressem tot el nostre reconeixement per la distinció.

Disposició: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/9135/2021429.pdf