30-05-2024 ACTE DE PRESENTACIÓ DEL GRAN ACTE UNITARI DE CELEBRACIÓ DE L’1 D’OCTUBRE DIA INTERNACIONAL DE LA GENT GRAN.

En el marc de la Fira Gran 2024 que se celebra els dies 29, 30 i 31 de maig, a la Farga de l’Hospitalet, C/ Barcelona 2, (metro L1, parada Rambla Just Oliveras), el dia 30 de maig a les 12:45 h a l’Àgora de la Gent Gran, es realitza l’acte de presentació de l’1 d’octubre 2024, Dia Internacional de la gent granper això la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO t’animem que amb la teva presència participis en aquesta presentació, amb la idea de projectar i reforçar el pròxim 1 d’octubre, perquè sigui una mostra d’unitat i força reivindicativa del moviment organitzat de la gent gran de Catalunya.

!!Fem amb la nostra presència el dia 30 de maig a les 12.45 h, una mostra de militància i compromís!!.

Salut,

FEDERACIÓ DE PENSIONISTES I JUBILATS