CCOO de Catalunya lamenta profundament la mort de Teresa Gispert Muñoz, secretària de formació, recursos i afiliació a la FSC del Vallès Occidental i Catalunya Central

CCOO de Catalunya lamenta la mort de la companya Teresa Gispert Muñoz, que hem conegut aquest matí.

La Teresa Gispert Muñoz feia més de 25 anys que estava afiliada al sindicat. Havia iniciat la seva trajectòria a l’Ajuntament de Terrassa, on treballava. Primer a la secció sindical d’aquest Ajuntament i després va passar a assumir responsabilitats en l’àmbit comarcal i intercomarcal. A la FSAP i posteriorment a la FSC. Darrerament, ocupava la secretaria de formació, recursos i afiliació a la FSC del Vallès Occidental i Catalunya Central. Alhora era membre del Consell de la CONC.

Una persona profundament compromesa amb el sindicalisme de classe de CCOO i amb la lluita feminista. Amb un caràcter amable i afectuós.

La Teresa deixa una empremta inesborrable al sindicat. Mai l’oblidarem i seguirem el seu exemple.

A partir de les 16 hores d’avui s’obrirà la sala de vetlla número 2 de la Funerària de Terrassa.

La cerimònia de comiat serà demà dia 16 de juliol a les 10 hores a l’Espai Jardí del mateix tanatori.

Volem fer-li arribar a la seva família i entorn proper el nostre més sincer condol i tot el nostre escalf en aquests moments tan difícils.

Que la terra et sigui lleu, companya Teresa!