Vaga indefinida i concentració de treballadors a la seu de l’empresa SFAM

La direcció de la matriu francesa de SFAM continua sense oferir una solució a la filial espanyola, amb seu a Barcelona, mantenint aproximadament 90 treballadors sense pagar els seus salaris i sense càrrega de treball efectiu.

L’empresa encara no ha pres mesures, com ara presentar un preconcurs de creditors o realitzar acomiadaments col·lectius, deixant aquests treballadors en una situació legal incerta, sense feina i sense rebre pagament. Aquesta situació ha portat molts treballadors a un límit financer, amb algunes persones incapacitades per fer front als seus pagaments habituals, com el lloguer.

La Inspecció de Treball ha convocat la direcció de SFAM Ibérica per tal de clarificar el futur de la companyia al nostre país, però encara no s’ha arribat a cap resolució.

Els treballadors han organitzat una concentració a la porta de la Torre Mapfre, al carrer Marina, 16, de Barcelona, per al dia d’avui, 13 de maig, a les 12 hores.