CCOO de Catalunya celebra l’acord assolit entre la UTE Sant Boi i el seu comitè d’empresa

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya celebra l’acord assolit entre el Comitè d’Empresa de la UTE Sant Boi, Barcelona y Otros i la direcció d’aquesta, que ha estat fruit de l’esforç mutu i la negociació durant tot el cap de setmana.

Aquest acord, que preveu la readmissió dels tres treballadors acomiadats, tots afiliats a la nostra organització, i dels quals dos són representants de les persones treballadores, compta amb els elements necessaris per avançar cap a una normalització de les relacions laborals al si de l’empresa. En aquest sentit, dues comissions de treball tractaran, mensualment, qüestions relatives a contractació i operativa, garantint un diàleg fluid.

A més, aquestes comissions de treball serviran per clarificar, conjuntament, les causes que han originat en els últims mesos incidències en els serveis, accidents i altres situacions que, a causa de la falta de diàleg, han portat a atribuir a cadascuna de les parts responsabilitats recíproques. Ara, les comissions de treball podran tractar des del diàleg les causes que van produir unes situacions que tant sindicat com empresa lamentem.

Celebrem, per tant, una bona notícia tant per al moviment sindical com per a les persones treballadores afectades i la mateixa bona marxa de les relacions laborals.