Guia sindical sobre digitalització, salut laboral i negociació col.lectiva

CCOO de Catalunya presentem una àmplia guia sobre els riscos laborals derivats dels processos de digitalització a les empreses, en la qual fem un recull del coneixement existent fins al moment en relació amb l’impacte sobre la salut de les persones treballadores d’aquestes noves tecnologies aplicades al món laboral, i en la qual aportem recomanacions per a l’actuació sindical i la negociació.

Aquesta activitat permetrà incidir en l’Objectiu 2 de l’Estratègia espanyola de seguretat i salut en el treball 2023-2027, concretament pel que fa a la línia d’actuació 4.1, així com en l’Objectiu 5, referent a la integració de la perspectiva de gènere (línies d’actuació 3 i 4), i en l’Objectiu 6, en relació amb la potenciació de la cultura de la seguretat i de la salut en el treball (línia d’actuació 5) i de la negociació col·lectiva (línia d’actuació 6).

Amb el suport de:

Image 1