CCOO lamenta l’accident mortal ocorregut aquest dilluns a l’empresa Aceros para la construcción

Des del sindicat volem transmetre el nostre sentit condol als familiars i companys de la víctima

CCOO d’Indústria i CCOO de Catalunya lamentem l’accident laboral mortal que va tenir lloc aquest dilluns a la tarda a l’empresa Aceros para la construcción, de l’Arboç. L’accident es va produir quan, per causes que encara es desconeixen, el treballador va rebre un cop d’una màquina mentre feia la seva feina. Arran d’aquest lamentable succés l’empresa va paralitzar l’activitat a la fàbrica i ahir al matí s’hi va personar l’autoritat laboral.

Des de CCOO volem transmetre el nostre sentit condol als familiars i companys de la víctima, i vetllarem per aclarir les circumstàncies d’aquest lamentable accident. CCOO demanem a l’autoritat laboral la màxima celeritat en la investigació per aclarir les causes per poder prendre les mesures oportunes per depurar les possibles responsabilitats. Així mateix, instem l’empresa a extremar les mesures de seguretat per evitar nous accidents.

Barcelona, 25 de maig de 2016