La plantilla de Bershka Logística prepara noves mobilitzacions pel desbloqueig del pacte d’empresa

Les treballadores i treballadors de Bershka Logística han aprovat en assemblea continuar amb les mobilitzacions per exigir a la direcció de la companyia el desbloqueig de les negociacions del pacte d’empresa, davant l’immobilisme que manté la companyia. Les assemblees han comptat amb una participació important de la plantilla, de prop del 85 %, que ha decidit realitzar tres noves accions de protesta a partir del mes de juny.

La primera de les accions previstes serà una nova concentració davant la botiga de Bershka situada al Portal de l’Àngel de Barcelona, que tindrà lloc el dia 1 de juny. Un altre dia faran una aturada productiva d’una hora i es manifestaran des de la fàbrica fins a la seu central de Bershka (Tordera). També convocaran una vaga de 48 hores.

Amb aquest plantejament, el comitè d’empresa ha instat la direcció de Bershka Logística a pronunciar-se i donar resposta a les reivindicacions de la plantilla en matèria salarial. Ambdues parts es reuniran el dia 22 de maig per tractar aquesta qüestió.