Com anticipar als processos de transformació de multinacionals?

El proper 19 d’octubre, CCOO d’Indústria de Catalunya, juntament amb la Secretaria d’Internacional de CCOO de Catalunya, organitzem la jornada “Anticipar-se al canvi. Acció sindical en el context actual de transformació de les multinacionals”, amb la participació d’un equip d’experts d’Info Institute. L’objectiu és ser conscients de la importància d’anticipar-se a aquests processos i els reptes i les oportunitats que això suposa per al sindicalisme de classe.

En el decurs de la jornada també analitzarem la revisió de la directiva europea dels comitès d’empresa europeus, aprovada recentment, i hi haurà una taula rodona per compartir experiències sindicals amb membres de comitès d’empresa europeus dels nostres sectors que han passat per algun procés de transformació o reestructuració.

Cal inscriure’s prèviament a la jornada, omplint el formulari següent: https://forms.gle/7JBhQL1jzsJintm97

Al final de la jornada, s’entregaran els diplomes a les persones que han participat en el Pla de qualificació de comitès d’empresa europeus que organitza CCOO d’Indústria de Catalunya per donar eines als delegats i delgades que formen part d’aquests comitès per ajudar-los a desenvolupar l’acció sindical en l’àmbit internacional.

Programa de la jornada

Cartell de la jornada