CCOO i UGT convocaran mobilitzacions per desbloquejar el Conveni de preparats alimentaris i productes dietètics de Catalunya

CCOO i UGT no descarten convocar mobilitzacions davant la postura intransigent de la patronal AFEPADI en la negociació del Conveni col•lectiu de preparats alimentaris i productes dietètics de Catalunya. La patronal planteja un augment salarial que és un insult per als treballadors i treballadores del sector, més si tenim en compte que en els darrers tres anys han patit una pèrdua de poder adquisitiu i de drets, una línia per la qual vol continuar la patronal.

Aquests plantejaments són del tot inacceptables per a CCOO i UGT, més si tenim en compte que la majoria d’empreses del sector estan tenint beneficis i estan augmentant la producció.

Davant d’aquesta situació, CCOO i UGT convocaran els propers dies una assemblea general conjunta de delegats i delegades del sector per informar-los de l’estat en què es troben les negociacions del conveni i preparar un calendari de mobilitzacions.