El procés de fusió d’Agroalimentària i Indústria es posa en marxa

Durant el mes d’abril, la Federació Agroalimentària de Catalunya ha realitzat assemblees informatives a les diferents comarques i territoris per explicar als delegats i delegades dels seus sectors el procés de dissolució de la federació i la seva integració a CCOO d’Indústria, que han aprovat, a nivell estatal, els comitès federals de les dues organitzacions. Aquest procés culminarà el proper 30 de juny amb el congrés estatal de dissolució i a partir de l’1 de juliol serem una sola federació.

Entre el 18 de maig i el 3 de juny se celebraran les assemblees de primer nivell a les empreses i agrupacions de restes de les comarques, en les quals s’escolliran els 150 delegats i delegades que participaran en l’Assemblea Nacional de Catalunya, que tindrà lloc el dia 17 de juny. En aquesta assemblea s’ha d’aprovar la dissolució de la federació de Catalunya. També s’escolliran les 13 persones que aniran al congrés estatal en representació d’Agroalimentària de Catalunya.

Tot sobre el procés