CCOO reclama a la direcció de Bershka Logística que atengui les reivindicacions de la plantilla

CCOO i el Comitè d’Empresa de Bershka Logística reclamen a la direcció de la companyia que atengui les reivindicacions de la plantilla per poder desencallar la situació actual i tancar un acord de pacte d’empresa. En la reunió prevista dilluns 10 de juny el comitè tornarà a transmetre a la direcció de Bershka Logística el malestar de la plantilla i a posar sobre la taula les qüestions que les treballadores i treballadors han exposat en les assemblees celebrades recentment.

La plantilla rebutja un variable regulat per objectius marcats unilateralment per l’empresa, sense garanties de cobrament. Tampoc vol renunciar a les 16 hores de reducció de jornada anual que estaven aprovades abans de la vaga i veu excessiu que amb dues impuntualitats es perdi el plus d’assistència, ja que es comptabilitzen també les impuntualitats en els descansos.

Davant d’aquest escenari, el comitè d’empresa manté el calendari de mobilitzacions previst. Si l’empresa no rectifica, el proper 15 de juny es farà una nova concentració a Barcelona, davant la botiga de Bershka del Portal de l’Àngel.