El Marc Unitari de la Comunitat Educativa convoca roda de premsa per presentar les seves propostes per aquest inici de curs 2013-2014

Demà dimecres, 18 de setembre, a les 11 h a la seu de FAPAC

Ni un pas enrere en l’educació:

La Comunitat Educativa de Catalunya (MUCE) convoca una roda de premsa, dimecres 18 de setembre, a les 11 h, a la seu de FAPAC (c/Cartagena, 245, àtic, de Barcelona ) per presentar el posicionament i les propostes a l’inici del nou curs escolar:

– Presentació del posicionament i de les propostes de mobilització del MUCE: Ni un pas enrere en l’educació.
– Valoració de l’inici de curs: planificació escolar, construccions, beques, situació dels centres educatius: plantilles de centres, substitucions, personal d’atenció a la diversitat i de suport per l’inclusió.
– Campanya contra la LOMCE. Després del posicionament del Parlament de Catalunya (maig del 2012). Continuïtat i treball amb grups parlamentaris per articular propostes.
– Insubmissió a la LOMCE.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)