Concentració a Barcelona per la reducció de la jornada laboral i el desbloqueig de la negociació col·lectiva

El pròxim dilluns, 8 de juliol, a les 12.30 h, tindrà lloc una concentració massiva davant la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32) a Barcelona. L’acte, organitzat per CCOO, comptarà amb la participació destacada d’Unai Sordo, secretari general de CCOO; Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Garbiñe Espejo, secretària general de la Federació d’Indústria de CCOO.

L’objectiu principal d’aquesta concentració és reivindicar la implementació de la jornada laboral de 37,5 hores setmanals i desbloquejar els convenis de la química, les càrnies i la indústria tèxtil, actualment paralitzats per les patronals. A més dels discursos d’Unai Sordo i Javier Pacheco, Mari Cruz Vicente, secretària confederal d’Acció Sindical, també s’adreçarà als assistents amb un parlament sobre la importància d’aquestes mesures per als treballadors.

Es convida a tots els treballadors, afiliats i simpatitzants a unir-se a aquesta concentració per fer sentir la seva veu i exigir millores laborals imprescindibles. Els mitjans gràfics estan especialment convidats a cobrir l’esdeveniment per donar visibilitat a aquestes reivindicacions tan necessàries.