CCOO secunda les mobilitzacions de la CES

Des de CCOO Catalunya secundem la convocatòria de la Confederació Europea de Sindicats al Pertús, amb la qual s’inicia un procés de mobilitzacions contra les polítiques d’austeritat 2.0 de la UE, per demanar més inversió pública com a mostra de la solidaritat sindical internacional, necessària per millorar la vida de la classe treballadora.

Exigim un nou model econòmic i social la prioritat del qual siguin els treballadors i les treballadores. Necessitem un canvi real, en lloc de tornar a polítiques destructives passades de reducció perjudicial del dèficit. El diàleg social és la clau. La Confederació Europea de Sindicats presenta aquesta petició a la Comissió Europea i l’enviarà a tots els governs nacionals que comptin amb signataris, i exigeix:

• No tornar a l’austeritat.
  • Invertir en ocupacions millor pagades i sostenibles, cobertes per un conveni col·lectiu.
  • Que no es donin subvencions públiques sense condicionalitat social.
  • Una economia més justa per a tots.
Manifestacio Contra La Austeritat