CCOO rebutja l’ERO que planteja Pronovias Group per acomiadar 85 persones

La direcció de Pronovias ha anunciat avui al comitè d’empresa la presentació d’un ERO a la planta del Prat de Llobregat, per causes econòmiques, productives i organitzatives, que afectarà 85 persones. CCOO d’Indústria manifesta el seu rebuig absolut a l’expedient, ja que considera que no està justificat.

CCOO entén que existeixen alternatives industrials que poden incidir en el manteniment de l’ocupació i alhora evitar mesures traumàtiques per a la plantilla. CCOO exigeix a la direcció de Pronovias la retirada de l’ERO per abordar la negociació de manera constructiva i amb garanties de futur.

En aquest sentit, l’entrada del fons d’inversió nord-americà que ha adquirit un percentatge important de la companyia ha de servir per reflotar-la mitjançant un pla industrial de futur que asseguri l’estabilitat de l’empresa i la continuïtat dels llocs de treball.