CCOO i la resta de sindicats de Creu Roja Barcelona convoquem vaga parcial i concentració demà dia 4 en contra de la precarietat laboral

CCOO a Creu Roja Barcelona convoquem vaga parcial demà, dia 4 de juliol, de 14.40 a 15 h. També ens concentrarem a la plaça de Sant Jaume de 15 a 17 h.

La plantilla i els sindicats amb representació a Creu Roja Barcelona mostrem el nostre profund rebuig al bloqueig que l’empresa porta a terme en les negociacions del conveni. Després d’un any de negociacions continuem amb la mateixa precarietat que arrossegàvem des de fa temps. L’empresa no vol parlar d’increments de salaris, de complements de nocturnitat o de caps de setmana i festius, de millorar la conciliació i d’altres millores que considerem necessàries per sortir de la precarietat que patim des que es va signar el primer conveni d’empresa a l’any 2018.