CCOO exigeix el pagament immediat de la paga extra i nòmines a Sofhos Gestió, SL

El 2023, les treballadores de l’empresa Sofhos Gestió, SL, tant a la residència de Barberà del Vallès com a la de Pallaresos, a Tarragona, ja van experimentar retards en el pagament de les seves nòmines. Després de concentracions de protesta, l’empresa va procedir al pagament dels imports pendents.

No obstant això, aquest juny del 2024, es tornen a trobar en una situació similar: el pagament de la paga extra d’estiu, que, per conveni, ha de realitzar-se abans del 15 de juny, no s’ha efectuat.

Davant aquesta situació, el comitè d’empresa, representat pel seu president i delegat de CCOO, ha contactat amb la direcció de Sofhos Gestió, SL sense obtenir cap confirmació segura sobre el pagament imminent d’aquesta paga, cosa que ha generat temors de possibles impagaments de la nòmina de juny, tal com va ocórrer l’any anterior.

Des de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, recordem que l’impagament de nòmines és un fet greu, especialment preocupant a la residència dels Pallaresos, on el 80 % dels llits obtenen pagament directe de la Generalitat de Catalunya.

Exigim, per tant, el pagament immediat de la paga extra i de la nòmina del mes en curs, i instem que incidents com aquest no es repeteixin.