CCOO convoca mobilitzacions contra els acomiadaments a Konecta BTO

L’empresa ha presentat un ERO que afecta diferents centres de treball a tot l’Estat, entre els quals es troba el de Barcelona. Per a CCOO, de les reunions mantingudes i de la documentació aportada per l’empresa, no se’n desprèn una justificació suficient perquè s’acomiadi de manera forçosa a 585 persones.

Si bé encara queden quatre reunions programades (i alguna més, si així ho decideix la Comissió Negociadora) del període de consultes, un altre sindicat ha iniciat ja el tràmit administratiu per a la convocatòria d’aturades a tota l’empresa, a la qual ens sumem unitàriament amb la resta dels sindicats presents a Konecta BTO. També, des de CCOO lluitarem en aquestes reunions perquè l’empresa reflexioni i no apliqui aquesta mesura tan injusta com traumàtica.

És per això que animem tota la plantilla de Konecta BTO, a tots els centres de treball, a secundar les aturades, la convocatòria de les quals està prevista per als dies 25 de juny i 2, 4 i 9 de juliol, en horaris de 10.30 h a 12.30 h, de 18.30 h a 20.30 h i de 00.30 h a 02.30 h.