Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical, núm. 88 (juliol del 2024)

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical

La secció Activitat dels Serveis Jurídics de de CCOO de Catalunya inclou els comentaris de dues sentències. La primera, sobre eleccions sindicals i informació necessària per dur-les a terme i la segona tracta d’un acomiadament nul i ineptitud sobrevinguda de treballador amb jornada reduïda per cura de menor. També hi trobareu el vídeo de l’acte de commemoració del 45è aniversari del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya.

La secció Estudis jurídics i sindicals inclou, entre altres, dos informes, sobre la desigualtat a Espanya (2024), i sobre plataformes digitals i món del treball. També s’inclou el vídeo de la Jornada anual de salut laboral o la declaració de la Red de Archivos Históricos de CCOO sobre les anomenades lleis de concòrdia dictades pels governs autònomics PP-VOX.

La secció Jurisprudència destaca les sentències sobre els contractes d’obra i servei al sector de l’atenció multicanal (contact center) i sobre l’augment de salari per a tots els treballadors i treballadores a la indústria química.

Finalment, la secció Enllaços inclou la nova edició del mapa de la negociació col·lectiva elaborat pel Consell de Relacions Laborals.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça electrònica següent: [email protected]

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia