Informe “Balanç del procés d’estabilització a Catalunya”

Avui hem presentat l’informe “Balanç del procés d’estabilització a Catalunya” i tenim excel·lents notícies per a les treballadores i treballadors públics! Des de CCOO, hem treballat intensament per reduir les altes taxes de temporalitat a les administracions públiques de Catalunya, assegurant estabilitat i seguretat per a milers de treballadors i treballadores.

Resultats destacats

Noves ofertes d’ocupació

Gràcies a l’acord del 2022 per una administració del segle XXI, s’han publicat noves ofertes d’ocupació, que han generat noves oportunitats per a treballadors i treballadores en diversos sectors:

• Educació: 8.413 noves posicions
  • Salut: 7.856 noves posicions
  • Bombers i Agents Rurals: 521 noves posicions
  • Administració local: 4.400 noves posicions
  • Administració general: 4.460 noves posicions

Aquestes noves ofertes contribuiran a un futur més brillant i estable per als serveis públics de Catalunya.

Compromís continu

CCOO segueix treballant amb rigor i aportant solucions reals per millorar els serveis públics i assegurar llocs de treball estables. El nostre compromís és ferm i ens mantindrem actius per garantir els drets dels treballadors i treballadores de Catalunya.