CCOO denuncia l’acomiadament d’una treballadora d’Hydro Extrusion Spain, que és delegada del sindicat

L’empresa Hydro Extrusion Spain, de la Roca del Vallès, ha acomiadat una treballadora, que és delegada de CCOO i membre del comitè d’empresa, argumentant una reorganització de la companyia a escala nacional.

CCOO denuncia que es tracta d’una mesura antisindical, ja que aquesta suposada reorganització implica només la desaparició d’un sol lloc de treball, que és justament el de la companya de CCOO. A més, l’empresa no li ha donat l’opció de fer un canvi de lloc de treball, d’acord amb el seu grup professional, i l’ha acomiadat directament, amb la qual cosa entenem que és un ús fraudulent de l’article 52 de l’Estatut dels treballadors.

CCOO d’Indústria del Vallès Oriental, Maresme i Osona exigeix a l’empresa la readmissió immediata d’aquesta treballadora i adverteix a la direcció d’Hydro Extrusion Spain que no tolerarà aquest acomiadament, que suposa una clara discriminació i persecució sindical. Si l’empresa no reconsidera la seva decisió, CCOO emprendrà les accions oportunes per defensar els drets sindicals i el lloc de treball d’aquesta companya, que és delegada.

L’empresa Hydro Extrusion Spain es dedica a l’extrusió d’alumini i a la mecanització de peces industrials, té un centre a la Roca del Vallès, un a la Selva del Camp (Tarragona) i un altre a Navarra, que sumen entre tots tres una plantilla d’uns 300 treballadors i treballadores.