CCOO i UGT donen suport a la campanya “Ajuda’ns a tornar a aixecar les persianes” per preservar els petits negocis

Promoguda per l’associació ASCA (Acció Solidària contra l’Atur)

CCOO i la UGT de Catalunya donem suport a la posada el marxa de la campanya de l’associació ASCA (Acció Solidària contra l’Atur) que, sota el lema “Ajuda’ns a tornar a aixecar les persianes”, volen fer una recaptació de diners que han de servir per ajudar a preservar petits negocis (entre 70 i 100 llocs de treball).

Donem suport així a la crida que l’associació està fent (amb el hashtag #aixequempersianes a twitter) i us convidem a que visiteu la seva web www.acciosolidaria.cat i  que en la mesura que us sigui possible participeu en la campanya.

En aquests temps celebrem i aplaudim les iniciatives com aquesta, que contribueixen a pal·liar els efectes d’aquesta greu crisi sanitària del coronavirus i les repercussions socials i econòmiques del confinament, que afecten amb més virulència els col·lectius més desafavorits, i que possibiliten salvaguardar llocs de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juny de 2020