Demà, segona concentració del personal del Centre Sanitari del Solsonès per reclamar que els paguin tot el que els deuen

A Solsona

Demà dimecres, 17 de juny, el personal del Centre Sanitari del Solsonès (CSS), convocat pel comitè d’empresa, continuarà la seva protesta. El comitè vol negociar o intentar desencallar el conflicte que s’arrossega de fa temps. La concentració es farà a les 13.45 hores a la porta del centre (plaça de n’Antoni Guitart, 1, Solsona).

Els treballadors i treballadores del CSS volen negociar amb la presidenta del centre per tornar-li a manifestar que, des de l’any 2017, pateixen retallades salarials respecte de la resta de professionals sanitaris de Catalunya, concretament un 6,45 % menys que se suma al 5 % menys des del 2010.

En reunions anteriors, durant el mes d’abril, s’ha ofert al personal un increment parcial del 2018 i 2019 més un 25 % del deute reconegut dels objectius del 2017. El criteri del comitè d’empresa i dels treballadors i treballadores, però, és que volen que se’ls actualitzi el salari per no incrementar la desigualtat salarial respecte de la resta de treballadors i treballadores sanitàries de Catalunya.

Barcelona, 16 de juny de 2020

agenda: dimecres, 17 de juny, de 2020