La Federació de Sanitat de CCOO sol·licita audiència amb el president de la Generalitat

Per valorar la importància de la sanitat pública

Avui, 15 de juny del 2020, la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya hem registrat al Govern de la Generalitat un manifest i una petició d’audiència amb el seu president, Quim Torra.

En aquest manifest, com a sindicat majoritari de Catalunya, li presentem per escrit els efectes que les i els professionals del sector de la salut i d’atenció a les persones hem patit amb la crisi del coronavirus, i la necessitat d’una sanitat 100 % pública, molt més forta que la que tenim. Totes els treballadors i treballadores som iguals davant la pandèmia, treballem a la sanitat pública o a la privada. Tampoc volem diferenciació ni per categories ni per sectors a efectes de les gratificacions.

No podem deixar passar ni un dia més sense la reversió total de les retallades ni la situació que encara es viuen a les residències del nostre país. I és per això que hem demanat al president de la Generalitat una intervenció per part del Govern, sense més dilació.

El manifest es pot consultar a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de juny de 2020