Concentració del sector sanitari concertat en defensa del conveni

Demà dijous, 21 de març, a les 10.30 hores, al davant del Parlament de Catalunya

Els sindicats CCOO, UGT i SATSE, convocants de la vaga al sector sanitari concertat per als dies 3, 4 i 5 d’abril, també organitzaran demà dijous, 21 de març, a les 10.30 hores, una concentració al davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona).

La protesta ve motivada pel trencament del marc de negociació del II Conveni del sistema sanitari integral d’utilització pública de Catalunya (SISCAT), atès que les patronals del sector han plantejat una sèrie de propostes que generen una discriminació injustificada de tracte entre els diferents professionals del sistema i que inclou destinar partides econòmiques a qüestions no tractades en el si de la negociació col·lectiva estatutària.

Per als sindicats, s’estan posant en risc les millores i els acords assolits en el II Conveni SISCAT, i per això fan una crida a participar en aquesta concentració.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de març de 2019