Demà dijous, 21 de març, a les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 21 de març, la Secretaria de Treball i Economia de CCOO de Catalunya organitza la jornada “lntervenció sindical per la formació a l’empresa”.

Es farà a partir de les 9.30 hores a la sala 11 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), i vol evidenciar la importància del dret a la formació a l’empresa, garantia d’estabilitat i de qualitat en l’ocupació.

Intervindrà Lola Santillana, secretaria de Empleo, Cualificación Profesional y Migraciones de la Confederación Sindical de CCOO, i hi haurà una presentació d’experiències i bones pràctiques de delegades i delegats de CCOO de Catalunya. La cloenda anirà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de març de 2019