Vaga dels treballadors i treballadores d’Elecnor, S.A. de Montcada i Reixac, a partir del dilluns 18 de març

Conceptes salarials de la nòmina

La plantilla d’Elecnor, S.A. de Montcada i Reixac anirà a la vaga el proper dilluns 18 de març, des de les 00.00 hores, i fins a les 00.00 hores de l’1 d’abril.

El motiu fonamental de la vaga és el desacord amb l’empresa en la nomenclatura dels conceptes salarials de la nòmina, així com en el seus format i encapçalament.

Ahir en la mediació del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC), no va ser possible aconseguir un acord que donés per finalitzat el conflicte. Cal recordar que des que es va licitar aquest projecte per Elecnor, els treballadors sol·liciten que els conceptes de la nòmina i l’estructura es respectin en els termes que tenien, tal com estableix la llei de subrogació. En el cas de l’encapçalament de la nòmina, demanen que sigui clar, perquè l’empresa el va modificar i fins avui no ha estat possible acordar una fórmula que mantingui els drets dels treballadors.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de març de 2019