Nou acord a Pronovias amb mesures pioneres en matèria de conciliació i salut

CCOO porta la lluita del 8 de Març als convenis i a les empreses

Divendres passat, 8 de Març, a l’assemblea de Pronovias, l’empresa i la representació sindical de CCOO van comunicar a la plantilla el nou acord de mesures sobre conciliació i salut que se signarà aquesta setmana i que serà efectiu a partir del dia 1 d’abril. Cal destacar que el comitè d’empresa està format íntegrament per delegades de CCOO.

Les mesures que conté són pioneres en matèria de conciliació i de salut:
– Les dones entre els mesos 5 i 7 d’embaràs podran treballar 7 hores cobrant el 100 %.
– Entre els mesos 7 i 9 podran treballar 5 hores, cobrant el 100 %.
– En acabar la baixa per maternitat, es podrà reduir la jornada en un 25 % durant dues setmanes, cobrant el 100 %.
– Es podrà compactar la jornada de treball fins que la criatura tingui 2 anys.
– Es faran classes de ioga dins la jornada laboral per a totes les treballadores i tots els treballadors que ho desitgin.

El compromís de CCOO és portar la lluita del 8 de Març als convenis i a les empreses. Acords com aquest demostren que és possible fer que cada dia sigui un 8 de Març.

Barcelona, 11 de març de 2019