La comunitat educativa està cridada a la manifestació en defensa de la igualtat i contra la discriminació de les dones

Demà divendres, 8 de març, a les 12 hores, davant del Consorci d’Educació de Barcelona, pl. Urquinaona/Llúria

Demà divendres, 8 de març, dia internacional de les dones, la Federació d’Educació de CCOO juntament amb l’Associació d’Estudiants Progressistes (AEP), l’Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), el Front d’Estudiants i la Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Estudiants de Secundària (FAPAES) convoca a tota la comunitat educativa a una manifestació en defensa de la igualtat i en rebuig de la discriminació, la violència masclista i les bretxes.

La manifestació sortirà a les 12.00 hores de davant el consorci d’Educació de Barcelona, baixarà per via Laietana fent una parada davant de Foment del Treball i acabarà a la plaça Sant Jaume. Allà ens trobarem amb la resta de sectors de CCOO i dels sindicats que han donat suport a les mobilitzacions del Dia Internacional de la Dona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de març de 2019