CCOO a CaixaBank es concentrarà demà davant dels Serveis Centrals a Barcelona

8 de Març

Adjuntem comunicat de premsa de la Secció Sindical de CCOO a CaixaBank:

8 de març: concentració a les 12 h a les torres de CaixaBank

S’apropa un nou 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, en el qual a CaixaBank ens trobem davant un procés de reestructuració on les mesures plantejades comporten:
– Mesures forçoses que afecten tota la plantilla, les dones actualment representen el 53,8 %.
– Mitjanes que redueixen les perspectives de promoció en una empresa on encara existeix el sostre de vidre que dificulta la promoció de dones en els llocs de direcció a l’entitat.
– L’eliminació de la segona responsabilitat en les oficines, funció que majoritàriament ocupen dones, actualment un 65,6 %.
– Mesures que repercuteixen directament en el nostre dret a conciliar (mobilitats, canvi d’horaris…), que també afecten majoritàriament les dones que bé coneixem les nostres dobles i fins a triples jornades.
– Paralització en la negociació d’altres acords com a carreres professionals i promoció, formació, salut laboral, pla d’igualtat, conciliació, inclusió social…

Aquest 8 de Març a CaixaBank farem la vaga general parcial de 2 hores, (de 12 h a 14 h) i a més una concentració de 15 minuts a les 12 h davant dels Serveis Centrals de CaixaBank a Barcelona (avinguda Diagonal, 621).

A CaixaBank tenim més raons que mai. Omplirem els carrers exigint amb afany, contundència i fermesa els nostres drets; lluita en la qual treballadores i treballadors, conscients de la desigualtat existent, hem d’unir-nos ara més que mai.

El nostre treball per la igualtat no se circumscriu a un dia, tots els dies seguiran sent 8 de Març; des de CCOO vam fer, fem i farem de la igualtat un camí sense tornada, on solament cal avançar.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de març de 2019