El Consell Nacional de CCOO de Catalunya aprova una resolució de suport a la vaga del sector públic de Catalunya de demà 12 de desembre

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya, màxim òrgan de direcció del sindicat entre congressos, ha aprovat en la reunió que es celebra aquest matí, una resolució de suport a la vaga del sector públic a Catalunya, convocada per demà 12 de desembre, en defensa d’uns serveis públics de qualitat i la construcció de més i millors drets socials per a tothom.

La resolució destaca les justes reivindicacions dels treballadors i les treballadores públics catalans i puntualitza que aquesta mobilització és part d’un procés de resposta social que mantindrà la seva capacitat de mobilització per aconseguir revertir les retallades a l’estat de benestar.

El document reclama que Catalunya necessita un govern que reconstrueixi la cohesió social des de la recomposició política, la negociació i la determinació en la en la imprescindible vertebració del país des d’una forta estructura de drets socials i laborals.

La resolució fa una crida als afiliats i afiliades del sindicat a participar en les mobilitzacions que es convoquin per a la recuperació dels drets socials retallats durant la crisi.

Trobeu la resolució aprovada en aquest enllaç.