Acció reivindicativa a PGI Spain per un conveni del tèxtil digne

Aquest dimecres, 28 de novembre, el comitè d’empresa de PGI Spain durà a terme una acció reivindicativa solidària en defensa del Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció actualment vigent i del seu pacte d’empresa, davant el bloqueig de les negociacions per part de la direcció de l’empresa.

Els membres del comitè d’empresa, juntament amb els treballadors i treballadores que s’hi vulguin afegir, aniran tots junts a participar en la campanya de donació de sang a les 17 h, al Centre d’Atenció Primària de la Selva del Camp (av. de Puig i Ferreter, 6), per deixar clar que es deixen la sang per un conveni tèxtil digne.

Recordem que la direcció de PGI Spain només vol negociar un pacte per a l’any 2018 i planteja eliminar la clàusula que limita la compensació i absorció, una proposta que CCOO considerem inassumible. El comitè d’empresa està reivindicant mantenir l’actual pacte, sobretot la clàusula que limita la compensació i l’absorció per garantir que els increments salarials siguin reals, alhora que demana que s’inclogui que el conveni d’aplicació serà el conveni tèxtil vigent i que els increments salarials per als propers 3 anys estiguin en línia amb el que marca l’AENC.

Si les negociacions no es desbloquegen en els propers dies, el comitè d’empresa convocarà noves accions i no descarta una vaga per a finals de desembre.