CCOO rebutgem els acomiadaments a Le Porc Gourmet i exigim al Grupo Jorge la readmissió dels afectats

CCOO d’Indústria de Catalunya manifestem el nostre rebuig als 9 acomiadaments que ha fet efectius la direcció de Le Porc Gourmet (Santa Eugènia de Berga) i exigirem explicacions al Grupo Jorge, així com la readmissió d’aquests treballadors. CCOO posem els serveis jurídics del sindicat a disposició dels afectats per recórrer els acomiadaments.

Gràcies a la tasca sindical que estem duent a terme al sector en general i concretament al Grupo Jorge, avui podem defensar amb millors garanties al conjunt de treballadors i treballadores de l’empresa i tenim més força per exigir a l’empresa que reconsideri mesures com aquesta, com ja hem fet recentment.

En la propera reunió de la comissió de seguiment de l’acord de laboralització del Grupo Jorge tractarem a fons aquesta qüestió per evitar que en el futur es repeteixin situacions similars.