La plantilla de PGI Spain es mobilitza en defensa del conveni del tèxtil i del seu pacte d’empresa

Les treballadores i treballadors de PGI Spain es concentraran aquest dijous, 22 de novembre, entre les 13 i les 15 h, a les portes de l’empresa (c. de l’Energia, 2, la Selva del Camp) en defensa del Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció actualment vigent i del seu pacte d’empresa. Així ho van acordar en assemblea, després de rebutjar la darrera proposta de l’empresa en les negociacions.

La direcció de PGI Spain només vol negociar un pacte per a l’any 2018 i planteja eliminar la clàusula que limita la compensació i absorció, una proposta que CCOO considerem inassumible. El comitè d’empresa, format per CCOO i CGT, està reivindicant mantenir l’actual pacte, sobretot la clàusula que limita la compensació i l’absorció per garantir que els increments salarials siguin reals, alhora que demana que s’inclogui que el conveni d’aplicació serà el conveni tèxtil vigent i que els increments salarials per als propers 3 anys estiguin en línia amb el que marca l’AENC.

La concentració de demà serà la primera acció de mobilització. Si les negociacions no es desbloquegen, el comitè d’empresa convocarà vaga per a finals de desembre.