Nova mobilització per exigir a SLM-T12 la readmissió dels treballadors acomiadats

Divendres 19 d’octubre, concentració de suport als afectats

Des d’avui i fins divendres, els quatre companys acomiadats per SLM-T12 tornaran a concentrar-se davant les instal·lacions de Seat a Martorell per denunciar la persecució sindical de la qual han estat víctimes i reclamar a les direccions d’SLM-T12 i del Grup Sesé la seva readmissió.

CCOO d’Indústria ens sumem a aquestes reivindicacions i convoquem una concentració de suport als delegats i afiliat acomiadats el proper divendres, 19 d’octubre, a partir de les 8.30 h, a les portes d’SLM-T12 (carrer Hostal del Pi, 2, d’Abrera), a la qual fem crida a sumar-s’hi als delegats i delegades del territori.

CCOO d’Indústria exigim al Grup Sesé que posi fi a aquesta lamentable situació, que suposa una greu vulneració dels drets fonamentals i de la llibertat sindical dels treballadors i treballadores d’SLM-T12, i advertim l’empresa que si aquesta situació no es resol aviat, convocarem noves mobilitzacions.