CCOO s’adhereix al manifest per la recuperació de la Llei de mesures urgents per fer front a l’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica

Presentació demà dimecres, 17 d’octubre, a les 11.30 hores, davant del Parlament de Catalunya (parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona)

Demà dimecres, 17 d’octubre, a les 11.30 hores, tindrà lloc, al davant del Parlament de Catalunya (parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona), la presentació d’un manifest per la recuperació de la Llei 24/2015, de 29 de juliol, de mesures urgents per fer front a l’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica.

Aquesta llei va néixer de la iniciativa legislativa popular (ILP) d’habitatge, contra els desnonaments i la pobresa energètica que van impulsar l’organització de drets humans Observatori DESC, la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Catalunya (PAH) i les entitats veïnals, socials i ecologistes de l’Aliança Contra la Pobresa Energètica.

Per part de CCOO de Catalunya, que s’adhereix al manifest, assistirà a aquesta presentació Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 d’octubre de 2018